Klachten 2017-04-10T07:23:34+00:00

Wat kan beter?

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent over Bzzzonder, maar het kan ook voorkomen dat je iets minder b(l)ij bent. Of dat je zelfs een klacht hebt. Weet dat je altijd terecht kan bij de (assistent) coach van jouw locatie.

Heb je tips of suggesties of wil je je onvrede uiten? Fijn, dat geeft ons de kans de dienstverlening te verbeteren.
Je doet ons een plezier door het wat Wat kan beter formulier in te vullen! Contact opnemen via het contactformulier mag natuurlijk ook!

Klachtenreglement

We hopen dat we, wanneer jij je ontevredenheid uit, er samen uitkomen. Mocht dat niet zo zijn, dan is Bzzzonder aangesloten bij het klachtenloket Kinderopvang. Dit is een landelijke commissie die klachten uit de kinderopvang, die intern niet (goed) opgelost kunnen worden met de organisatie, extern behandelt. Je kan te allen tijde rechtstreeks contact opnemen met deze commissie. Meer weten over ons klachtenreglement en de Geschillencommissie? Hoe het precies werkt en hoe de commissie bereikbaar is? Lees dan ons klachtenreglement even rustig door en vul het klachtenformulier in.